Σούπερ τροφές για να ξεφορτωθείς την κυτταρίτιδα μια για πάντα ! ! !

Πέμπτη, 31 Μαρτίου 2011 1:58 μμ |

altΜπες σε πρόγραμμα (διατροφής)
Εάν σκεφτούμε το λίπος, προφανώς θα σκεφτούμε και τη φράση «πρόγραμμα διατροφής». Η διατροφή κατά της κυτταρίτιδας είναι η τέλεια λύση στο πρόβλημα της όψης «φλοιού πορτοκαλιού». Οτιδήποτε τρως επηρεάζει το επίπεδο της κυτταρίτιδας, με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο. Εάν επιλέγεις τις σωστές τροφές, το αποτέλεσμα θα είναι καλό.

Εάν θέλεις να την ξεφορτωθείς, πρέπει να αποφεύγεις τις λιπαρές. Όσες περιέχουν αλάτι, σάκχαρα και λιπαρά προφανώς απαγορεύονται σε αυτή τη διατροφή. Πρέπει να τρως φυτικές ίνες, που βρίσκονται στα φρούτα και τα φρέσκα λαχανικά. Βοηθούν επίσης στην αποβολή των τοξινών και άλλων άχρηστων στοιχείων.

Το αλκοόλ και το κάπνισμα πρέπει να αποφεύγονται, καθώς παράγουν επιπλέον τοξίνες στον οργανισμό και στο δέρμα σου. Ιδού τα θαυματουργά συστατικά που πρέπει να περιλαμβάνει η διατροφή σου:

* Βιταμίνη Α Τη βρίσκεις στο αβγό, τα θαλασσινά και το ημιάπαχο γάλα. Μπορείς επίσης να την πάρεις από τροφές που περιέχουν βήτα-καροτένιο, το οποίο μετατρέπεται από τον οργανισμό σε βιταμίνη Α.

* Βήτα-καροτένιο Επιστημονικές έρευνες έχουν αποδείξει ότι μόλις 30 mg βήτα-καροτενίου (ποσότητα που αντιστοιχεί σε 2 καρότα) μειώνει τη φλεγμονή και την ερυθρότητα που προκαλείται από την έκθεση στον ήλιο. Θα το βρεις στο καρότο, στην ντομάτα, στο καρπούζι, το μπρόκολο και το σπανάκι.

* Βιταμίνες του συμπλέγματος Β Συμβάλλουν στη μετατροπή των θερμίδων σε ενέργεια και είναι συστατικό κάποιων ενζύμων που βοηθούν στη διατήρηση της φυσιολογικής κατάστασης του δέρματος. Επομένως, η έλλειψή τους προκαλεί αρνητικές επιδράσεις στο δέρμα. Οι καλύτερες πηγές είναι το κοτόπουλο, το κόκκινο κρέας, το ψάρι, η μπανάνα, τα δημητριακά ολικής αλέσεως, η μαγιά και τα αβγό.

* Βιταμίνη C Βοηθά στη διατήρηση του κολλαγόνου, που είναι η βασική ουσία διατήρησης της νεότητας του δέρματος. Το στρες και η έκθεση στον ήλιο καταστρέφουν το κολλαγόνο και έτσι το δέρμα μας γίνεται πιο επιρρεπές στις περιβαλλοντικές επιθέσεις. Οι καλύτερες πηγές είναι τα εσπεριδοειδή, η φράουλα, η ντομάτα και τα φασολάκια.

* Βιταμίνη Ε Είναι αντιοξειδωτικό, το οποίο επιβραδύνει τη διαδικασία γήρανσης των κυττάρων. Και αυτή καταστρέφεται από την έκθεση στον ήλιο. Θα βρεις τη βιταμίνη Ε στο σολομό, στα λαχανικά, το λευκό κρέας και στις ελιές.

* Σελήνιο Είναι αντιοξειδωτικό μεταλλικό στοιχείο, που μειώνει την κακή επίδραση των υπεριωδών ακτινών στο δέρμα μας, ενώ αποτρέπει επίσης τα ηλιακά εγκαύματα. Μελέτες έχουν δείξει ότι το χαμηλό επίπεδο σεληνίου στο αίμα μπορεί να προκαλέσει καρκίνο του δέρματος. Θα το βρεις στον τόνο, το σουσάμι και τα δημητριακά ολικής αλέσεως.

> Ψευδάργυρος Αυτό το μεταλλικό στοιχείο βοηθά στη διατήρηση των ινών κολλαγόνου, που διατηρεί σφιχτό το δέρμα και προλαμβάνει τις ρυτίδες. Συνδέσει επίσης τα αμινοξέα που σχηματίζουν το κολλαγόνο και είναι υπεύθυνα για την ίαση των τραυμάτων. Οι καλύτερες πηγές είναι τα φρούτα, η γαλοπούλα, τα φασόλια σόγιας και τα μανιτάρια.

Ηξερες ότι
1. Κανείς δε γνωρίζει την ακριβή αιτία της κυτταρίτιδας; Θεωρείται ότι οφείλεται σε ένα συνδυασμό κληρονομικότητας, τρόπου ζωής, διατροφής, έλλειψης άσκησης, ορμονικών αλλαγών, των οιστρογόνων και της γήρανσης.
2. Κανείς δε γνωρίζει αν πραγματικά θεραπεύεται;
3.Η κυτταρίτιδα είναι «συγκεντρωμένο λίπος», που δε σχετίζεται με τη συνολική κατάσταση του βάρους μας;
4. Κάποιοι λεπτοί άνθρωποι έχουν κυτταρίτιδα, ενώ κάποιοι παχύσαρκοι δεν έχουν;
5. Επηρεάζει κυρίως τις γυναίκες;

5 τρικ για σίγουρη επιτυχία
1. Είναι απαραίτητο να πίνεις τουλάχιστον 8 ποτήρια νερό την ημέρα.
2. Φρόντιζε να χρησιμοποιείς στη σαλάτα μόνο παρθένο ελαιόλαδο. Έχει πολλά απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και δίνει πολύ ωραία γεύση.
3. Πρόσθεσε αντί για αλάτι όποια αρωματικά χόρτα ή μπαχαρικά θέλεις: μαϊντανό, άνηθο, βασιλικό, δεντρολίβανο, θυμάρι, ρίγανη, κύμινο, σπόρους από σέλινο, καυτερή πιπεριά, κ.λπ.
4. Επίλεγε πάντοτε άπαχο κιμά και φρόντιζε να αφαιρείς το ορατό λίπος από το κρέας πριν το μαγειρέψεις.
5. Το αλκοόλ και οτιδήποτε άλλο θα ανατρέψουν τα αποτελέσματα της δίαιτας.

Πηγή : Shape

RSS Feed για αυτό το θέμα 2

aliki_eva

από Aliki Eva Σάββατο, 2 Απριλίου 2011 9:03 μμ

wraio thema

anna_efi

από anna efouli Δευτέρα, 4 Απριλίου 2011 11:28 μμ

euxaristoume koritsia!!!! :-)

Παρακαλώ αφήστε το σχόλιο σας εδώ

Έχετε λογαριασμό στο Pathfinder;

Δέν επιτρέπεται η χρήση HTML tags για τα σχόλια αυτού του blog